1. Despre First Bank S.A

First Bank S.A. (denumită în continuare “First Bank”) este persoană juridică română cu sediul social în Șos. Nicolae Titulescu nr. 29-31, sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/1441/27.02.1995 și la Registrul Instituțiilor de Credit sub nr. RB-PJR-40-026/18.02.1999, având Cod Unic de Înregistrare nr. 7025592, e-mail office@firstbank.ro, www.firstbank.ro.

 

2. De ce să alegeți platforma de consiliere video și audio: ce reprezintă această soluție?

Scopul principal al acestei platforme este să vă ofere o experiență inovatoare în ceea ce privește interacțiunea dintre dumneavoastră și First Bank. Intenționăm să vă oferim pe această cale un canal de consiliere video și audio, prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a descoperi produsele noastre care se vor alinia cel mai bine nevoilor dumneavoastră, fiind astfel doar la un pas de a realiza ceea ce v-ați propus. Este important de reținut faptul că puteți accesa serviciile disponibile prin intermediul serviciului de consiliere video și audio doar pe baza documentului dumneavoastră de identitate, fără a vă mai fi necesar niciun alt document.

 

3. Ce produse vă punem la dispoziție prin intermediul acestei platforme de consiliere video și audio (denumit în continuare “serviciul de consiliere video”)?

First Bank vă pune la dispoziție prin intermediul serviciului de consiliere video o serie de produse specifice activității sale, după cum urmeză:

- Pachetul de cont curent, reprezentând un pachet de produse și servicii tradus în modalitatea simplă și sigură de a gestiona banii prin intermediul facilităților incluse (Internet și Mobile banking gratuit, abonament Alerte SMS gratuit, card de debit, plăți cu tarif redus sau chiar gratis prin Internet și Mobile Banking, administrarea contului/ conturilor curent/curente incluse în pachet gratuită, retrageri de la ATM-uri din țară sau din străinătate cu zero comision, în funcție de tipul pachetului selectat etc.).

- Depozit la termen, constând în soluția stabilă și predictibilă de economisire ce îți oferă garanția de a ști încă de la început suma exactă pe care o veți primi la finalul perioadei de constituire a depozitului, pentru că aveți dobândă fixă, indiferent de evoluțiile din piață. În plus, în cazul retragerii disponibilităților existente în contul de depozit (capitalul depus inițial la care se adaugă dobânda acumulată) în ziua scadenței depozitului, rentabilitatea acestuia nu este afectată întrucât nu se percepe comisionul de retragere numerar la ghișeu.

- Creditul de nevoi personale, pentru a vă putea finanța orice nevoie nenominalizată sau pentru refinanțarea altor credite deja existente. Nu este necesar să justificați modul în care veți utiliza împrumutul pe care doriți să îl primiți.

- Cardul de credit, constând într-un instrument de plată cu o linie de credit atașată pe care îl puteți utiliza oriunde în lume pentru cumpărături, retrageri numerar precum și pentru achiziții în rate fără dobândă la comercianții parteneri ai Băncii, în limita plafonului maxim pe care vi-l acordăm, cu condiția rambursării lunare a unei sume minime de plată.

Pentru a putea beneficia de unul dintre produsele menționate prin platforma de consiliere video și audio în cauză, trebuie să îndepliniți o serie de condiții minimale, în funcție de produsul pentru care optați:

  • Vârstă minimă: 22 de ani pentru Creditul de nevoi personale, 21 de ani pentru Cardul de credit, 18 ani pentru Pachetul de cont curent și pentru Depozitul la termen;
  • Cetățenie: Română;
  • Rezidență: în România;
  • Venituri înregistrate în baza de date a Agenției Naționale pentru Administrare Fiscală (ANAF) pentru Creditul de nevoi personale și pentru Cardul de Credit;
  • Cont deschis în altă bancă din România pentru a putea face transferul de fonduri necesar constituirii Depozitului la termen sau depunerea fondurilor la orice casierie First Bank, valabil atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți.

Acest document are rol de informare a clienților cu privire la termenii și condițiile de utilizare a platformei de consiliere video și audio și prezintă doar un sumar al celor mai importante aspecte ale produselor oferite prin intermediul acesteia. În cazul în care inițiezi un proces de achiziție a unui produs menționat mai sus, te rugăm să citești integral termenii și condițiile produselor menționate mai sus și toată documentația precontractuală și contractuală aferentă acestora, pusă la dispoziție de către Banca pe e-mail.

4. Cum funcționează platforma de consiliere video și audio – serviciul de consiliere audio?

După introducerea de către dumneavoastră a numelui complet, a adresei de email și a CNP-ul dumneavoastră în câmpurile destinate acestor informații de pe pagina www.firstvideobank.ro, veți intra într-o zonă de așteptare online, de unde veți fi preluat de către un agent First Bank. În momentul în care un agent va fi disponibil, va prelua solicitarea dumneavoastră și va iniția sesiunea de consiliere video și audio. Este important de reținut că veți avea nevoie de o conexiune la internet stabilă, de un microfon (fie atașat la dispozitivul dumneavoastră, fie incorporat) și de o cameră video (fie atașată dispozitivului dumneavoastră, fie incorporată). Veți putea configura dispozitivele audio și video în timpul așteptării, în baza informațiilor de configurare pe care le veți putea identifica pe această pagină. În momentul în care conexiunea este stabilită (atât din partea dumneavoastră cât și din partea agentului nostru), va începe sesiunea video și audio, iar pentru asigurarea protecției clienților noștri (evidentă realizării convorbirii), datele audio și video vor fi înregistrate pe durata întregii sesiuni de consiliere video și audio.

Agentul desemnat să preia apelul dumneavoastră vă va solicita la începutul sesiunii să prezentați documentul de identitate. Documentul de identitate va fi fotografiat, fie de către agent, fie de către dumneavoastră. Totodată, agentul vă va solicita permisiunea să vă fotografieze chipul.

În situația în care documentul de identitate va fi fotografiat de către dumneavoastră, veți fi invitat să îl încărcați într-un formular prezentat de agent pe ecran, astfel încât acesta să ajungă în posesia Băncii.

Pe baza acordului dumnevoastră, fotografia actului de identitate va fi comparată cu fotografia realizată de agent a chipului dumneavoastră, prin intermediul unei aplicații furnizate de un contractor extern ( Envisage.IE ). În situația în care nu veți fi de acord cu această procedură (detaliată în Notă de informare vizând prelucrarea datelor cu caracter personal disponibilă la adresa www.firstvideobank.ro), sesiunea audio video va lua sfârșit și veți fi invitat într-o sucursală First Bank în vederea continuării procesului de achiziționare a produselor dorite.

Totodată, copia actului dumneavoastră de identitate va fi verificată din perspectiva riscului contrafacerii, prin intermediul unui alt contractor extern al Băncii ( Onfido).

În cazul în care rezultatele verificărilor mai sus menționate relevă riscuri din perspectiva autenticității documentului de identitate prezentat, veți fi invitat la una dintre sucursalele Băncii în vederea continuării procesului de achiziționare a produselor dorite.

După ce identitatea dumneavoastră este validată de către agentul First Bank, Banca va realiza verificările necesare din perspectiva cunoașterii clientelei, așa cum sunt acestea stabilite de legislația în domeniu aplicabile (ex.: Legea 129/2019 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanțării terorismului, Normă BNR 9/2008 privind cunoașterea clientelei în scopul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului etc. sau actele normative de transpunere a directivelor UE în acest domeniu).

În cazul în care doriți un Credit de nevoi personale sau un Card de credit, vom avea nevoie de acordul dumneavoastră cu privire la interogarea bazelor de date ce aparțin Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) și a Centralei Riscului de Credit (CRC), Acordul vizând verificarea dumneavoastră în CRC se va lua în cursul sesiunii de consiliere audio video, iar cel pentru interogarea in baza de date ANAF după finalizarea sesiunii, la prima întâlnire cu reprezentantul First Bank., în cazul fluxului de semnătură olografă. Conform regulamentului GDPR în vigoare, agentul va solicita clientului acordul de transmitere prin email a informărilor privind protecția datelor cu caracter personal, precum și acorduri de consultare în baze de date specifice activității de creditare. Agentul First Bank vă va îndruma pe timpul sesiunii de consiliere video și audio, venind astfel în ajutorul dumneavoastră cu indicații concrete în funcție de etapa pe care o parcurgeți. De asemenea, First Bank va interoga pentru același scop, respectiv aplicarea regulilor prudențiale, atunci când va fi necesar, Registrul Național de Publicitate Mobiliară (RNPM) și Biroul de Credit.

După determinarea gradului de solvabilitate, agentul First Bank va stabili dacă sunteți eligibil pentru produsul ales, urmând să vă ofere detalii amănunțite cu privire la opțiunea dumneavoastră. Toate detaliile vă vor fi prezentate prin intermediul platformei de consiliere video și audio. În momentul în care v-ați decis cu privire la produsul pe care doriți să îl accesați, va trebui să bifați căsuța ce marchează acordul dumneavoastră pentru produsul ales. În acel moment, agentul First Bank vă va prezenta pe scurt opțiunea dumneavoastră, urmând să primiți pe adresa de e-mail indicată de dumneavoastră documentele enumerate mai jos pentru fiecare dintre produsele solicitate. Sesiunea de consiliere va fi finalizată în acest moment.

În funcție de produsul ales, First Bank va desfășura o serie de activități interne pentru a putea finaliza procesul, după cum urmează:

Pachetele de cont curent - Agentul First Bank vă va furniza toate informațiile necesare cu privire la pachetul de cont curent dorit, iar după finalizarea sesiunii de consiliere audio-video vă va transmite pe adresa de e-mail indicată de dumneavoastră documentele contractuale aferente produselor/ serviciilor bancare achiziționate, nota de informare vizând prelucrarea datelor cu caracter personal aferentă clienților Băncii, precum și codul IBAN al contului pe care doriți să îl deschideți. După finalizarea sesiunii de consiliere audio-video, First Bank va valida aplicația dumneavoastră, vă va înregistra în sistemul First Bank (în cazul în care nu sunteți client existent), și vă va informa pe e-mail cu privire la activarea produselor/ serviciilor bancare solicitate. Contractul se va considera încheiat la distanță în conformitate cu prevederile OG nr. 85/2004 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță privind serviciile financiare și va fi întocmit într-un singur exemplar care va fi transmis către dumneavoastră, în calitate de Client, pe adresa de e-mail comunicată Băncii.

Cardul și PIN-urile aferente pachetului de cont curent vă vor fi transmise prin intermediul curierului agreat de către Bancă.

Activarea cardului în sistemul Băncii va fi făcută după ce clientul va semna și completa “Formularul de predare primire”. Acesta va fi trimis către Bancă de pe adresa de email a clientului, menționată în procesul de inițiere a relației de afaceri cu Banca. Datele de autentificare în platforma de internet banking, dacă va fi cazul, vă vor fi comunicate prin e-mail, iar un agent vă va contacta și vă va indica pașii de activare ai serviciului.

În cazul pachetului de cont curent ”My Liber”, agentul First Bank vă va furniza toate informațiile necesare cu privire la beneficiile acestuia, solicitând acordul dumneavoastră pentru asigurările atașate cardului de debit Visa Platinum, oferit de First Bank S.A prin Uniqa Asigurări S.A.

Informațiile complete privind asigurările atașate cardului de debit Visa Platinum, oferit de First Bank S.A prin Uniqa Asigurări S.A pot fi regăsite atât în prezentul înscris, cât și pe site-ul Băncii: www.firstbank.ro , în Termeni și condiții generale.

Depozitul la termen - în situația în care optați pentru deschiderea unui depozit la termen la First Bank, va trebui fie să aveți deja un cont curent deschis la First Bank, fie să deschideți un cont curent urmând procedura de mai sus. Agentul First Bank vă va furniza toate informațiile necesare cu privire la depozitul la termen dorit, iar după finalizarea sesiunii de consiliere audio-video vă va transmite pe adresa de e-mail indicată de dumneavoastră documentele contractuale aferente depozitului la termen achiziționat, nota de infomare vizând prelucrarea datelor cu caracter personal aferentă clienților Băncii, precum și codul IBAN al contului curent pe care doriți să îl deschideți sau al celui existent, după caz, urmând ca dumneavoastră, dacă este cazul, să efectuați transferul indicat, condiție necesară pentru intrarea în vigoare a contractului încheiat.

După realizarea transferului (în cazul clienților noi) sau după finalizarea sesiunii de consiliere audio-video (în cazul clienților existenți), First Bank va valida aplicația dumneavoastră, vă va înregistra în sistemul First Bank, va valida transferul efectuat (dacă este cazul) și vă va informa pe e-mail cu privire la activarea produselor/ serviciilor bancare solicitate. Contractul se va considera încheiat la distanță în conformitate cu prevederile OG nr. 85/2004 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță privind serviciile financiare și va fi întocmit într-un singur exemplar care va fi transmis Clientului pe adresa de e-mail comunicată Băncii.

Cardul și PIN-urile aferente pachetului de cont curent vă vor fi comunicate prin intermediul curierului. Datele de autentificare în platforma de internet banking, dacă va fi cazul, vă vor fi comunicate prin e-mail. PIN-ul aferent serviciului de internet banking va fi transmis prin intermediul curierului.

Credit de Nevoi Personale, Card de Credit sau Descoperit de cont: în timpul sesiunii de consiliere audio-video, Agentul First Bank vă va furniza toate informațiile necesare cu privire la produsul dorit și va face verificarea dumneavoastră în baza de date a Biroului de Credit și a Centralei Riscului de Credit; după finalizarea sesiunii de consiliere audio-video, aplicația dumneavoastră va fi procesată și analizată de către First Bank și, în cazul aprobării acesteia, vă vor fi comunicate, la adresa de e-mail pe care ne-ați transmis-o, următoarele documente: Oferta indicativă), Condițiile Generale de Afaceri ale First Bank SA și graficul indicativ de rambursare. După comunicarea acestor documente, veți fi contactat de un reprezentant First Bank pentru a vă întâlni și continua procedurile aferente acordării facilității de credit.

First Bank își rezervă dreptul de a respinge orice solicitare de acordare a facilității de credit, fără a fi obligată să dea explicații, cu excepția situației în care decizia de neacordare se bazează pe consultarea unei baze de date.

Datele de autentificare necesare accesării serviciului de internet banking, dacă este cazul, le veți primi prin intermediul e-mail-ului. Cardul de Credit și PIN-ul necesar pentru utilizarea cardului de credit le veți primi prin intermediul curierului, pus la dispoziție de First Bank sau prin deplasarea la cea mai apropiată sucursală.

În cazul deschiderii relației cu Banca pentru a contracta un pachet de cont curent sau a constitui un depozit la termen, contractul aferent produsului solicitat va fi considerat încheiat la momentul primirii de către dumneavoastră, la adresa de e-mail comunicată, a unei confirmări cu privire la activarea serviciului/produsului respectiv.

În cazul deschiderii relației cu Banca pentru a obține un credit de nevoi personale sau un card de credit, contractul aferent produsului solicitat va fi considerat încheiat la momentul semnării de către Banca și dumneavoastră a contractului de credit.

5. De unde puteți accesa platforma de consiliere video și audio?

Platforma de consiliere video și audio poate fi accesată de oriunde, dacă îndepliniți condițiile tehnice necesare, însă va trebui să vă asigurați că vă aflați într-un mediu care asigură confidențialitatea convorbirii. Trebuie să rețineți că această sesiune de consiliere video și audio presupune o serie de date cu caracter personal pe care dumneavostră le veți furniza și pe care noi le vom prelua. Astfel, este important ca spațiul în care vă aflați să nu fie tranzitat de către persoane terțe și să vă asigurați că nimeni altcineva nu este prezent la acest apel video-audio (inclusiv membrii familiei). Din acest punct de vedere, menționăm că prin sesiunea video și audio se prelucrează date cu caracter personal – imaginea facială și vocea dumneavoastră, precum și alte posibile imagini ce intră în cadrul camerei video incorporate sau atașate calculatorului, respectiv echipamentului de comunicare electronică pe care îl folosiți. În acest sens, trebuie să rețineți faptul că sesiunea video și audio nu va putea continua în cazul în care în cadrul camerei video va apărea imaginea unei alte persoane. În această situație, vă invităm să accesați produsele noastre printr-o vizită la cea mai apropiată sucursală First Bank.

6. Cum trebuie să asigurați confidențialitatea sesiunii de consiliere audio?

Sesiunea de consiliere video și audio în vederea achiziționării produselor mai sus menționate, la care veți participa împreună cu angajatul First Bank, este confidențială și personală, dedicată și autorizată numai pentru accesul și beneficiul dumneavoastră personal. Este absolut interzisă înregistrarea, reproducerea sau copierea prin orice mijloace a sesiunii de consiliere video și audio fără acordul expres, scris și prealabil al reprezentanților legali ai First Bank. De asemenea, este responsabilitatea dumneavoastră exclusivă să asigurați un mediu sigur și confidențial, tehnic și fizic și să nu permiteți în mod intenționat accesul altor terțe persoane în timpul sesiunii de consiliere video și audio.

În situația în care accidental sau neautorizat de către First Bank, o terță persoană va accesa sau va interfera în sesiunea de consiliere video și audio și dumneavoastră nu asigurați un mediu sigur și confidențial pentru continuarea sesiunii, vom fi puși în situația de a întrerupe sesiunea și de a o relua atunci când dumneavoastră veți putea asigura confidențialitatea sesiunii. Refuzul privind respectarea confidențialității sesiunii de consiliere video și audio are drept consecință imediată întreruperea accesului la serviciile de consiliere video și audio. În această situație, vă invităm să accesați produsele noastre, printr-o vizită la cea mai apropiată sucursala First Bank.

7. Ce se întâmplă dacă sunteți indecis?

În cazul în care nu sunteți decis în privința produsului pe care doriți să îl accesați, veți avea opțiunea de a amâna sesiunea, urmând să primiți pe adresa de e-mail indicată de dumneavoastră un link pe care îl veți putea accesa ulterior, reluând procesul de la pasul la care ați rămas.

8. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate potrivit Notei de informare disponibilă la adresa www.firstvideobank.ro

First Bank își rezervă dreptul de a modifica platforma de consiliere video-audio și/sau Termenii și Condițiile de utilizare ai acesteia în orice moment, fără nicio informare prealabilă. Vă recomandăm astfel să recitiți Termenii și Condițiile în cazul în care reluați sesiunea audio-video, după întreruperea acesteia. Acestea sunt disponibile la adresa: www.firstvideobank.ro.

9. Ce se întâmplă dacă nu sunteți de acord să furnizați informațiile pe care vi le cerem?

În cazul în care nu sunteți de acord să furnizați datele cu caracter personal necesare în cadrul platformei de consiliere video, suntem determinați să întrerupem procesul de achiziționare a produselor prin serviciul de consiliere audio și video. În această situație, vă invităm să accesați produsele noastre în cadrul unei vizite la cea mai apropiată sucursală a First Bank.

10. Ce presupune asigurarea atașată cardului Visa Platinum oferită de First Bank prin Uniqa Asigurări SA?

Asigurarea de călătorie în străinătate, pierderea sau furtul cardului sau a documentelor și protecția cumpărăturilor în România a posesorilor de carduri de debit, de tipul Visa Platinum First Bank S.A. prin UNIQA Asigurări S.A, România, societate de asigurări autorizată de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (actuală A.S.F.) prin Decizia de Autorizare nr. 8 din 23.10.2001 Prima de asigurare se va achita de către contractantul asigurării, First Bank S.A..

Informațiile precontractuale și contractuale complete referitoare la produsul de asigurare le poți găsi pe www.firstbank.ro în documentele "Condițiile Generale de Asigurare" și în "Certificatul de asigurare".

Asigurarea de călătorie în străinătate se adresează posesorilor de Carduri de debit, de tipul Visa Platinum (Principal/ Suplimentar) emise de First Bank S.A., valabile la data producerii evenimentului asigurat, precum și membrilor familiei Utilizatorului de card, care călătoresc împreună cu acesta, conform condițiilor de asigurare acoperă evenimentele:

  • Deces din accident
  • Invaliditate permanentă parțială din accident
  • Spitalizare (cheltuieli cu spitalizarea și indemnizație zilnică)
  • Tratament Stomatologic de Urgență
  • Cheltuieli medicale de urgență (transport, deplasarea unui cunoscut, hotel, repatrierea medicală/ a corpului neînsuflețit)
  • Întârziere zbor/ bagaj
  • Răspundere civilă și Telefon mobil

Asigurarea pentru călătorie este valabilă 24 de ore din 24 pe timpul călătoriilor în afara granițelor teritoriale ale României, și după caz, ale țării de cetățenie/ reședință a persoanei asigurate, pentru maxim 60 (șaizeci) de zile consecutive.

Asigurarea privind pierderea sau furtul cardului sau a documentelor în România acoperă evenimentele:

a) Pierderea sau furtul Cardurilor de debit, de tipul Visa Platinum, emise de First Bank S.A. - despăgubirea în limita maximă a 150 Lei/ eveniment pentru pierderea sau furtul cardului;

b) Pierderea sau furtul documentelor, actelor emise pe numele Utilizatorului principal al cardului - despăgubirea în limita maximă a 225 Lei/ eveniment pentru pierderea sau furtul documentelor.

Valoarea maximă de despăgubire anuală este de 450 Lei/ eveniment/ utilizator principal pe perioada asigurată.

Asigurarea de Protecție a cumpărăturilor în România constă în:

a) Rambursarea prețului de înlocuire a bunului în caz de furt prin efracție sau tâlhărie/ agresiune;

b) Rambursarea costurilor de reparație ale bunului în caz de avarii.

Limita de despăgubire este de 500 EUR/ eveniment și 1.000 EUR/ card asigurat în total anual.

În cazul asigurării de Protecție a cumpărăturilor în România, se asigura repararea, înlocuirea sau returnarea contravalorii bunurilor plătite cu cardul asigurat, în cazul deteriorării/ distrugerii/ furtului într-o perioadă de 30 de zile calendaristice de la data cumpărării.

Asigurarea Protecția Cumpărăturilor și Asigurarea privind furtul sau pierderea cardului sau a documentelor sunt valabile numai dacă evenimentul asigurat se produce pe teritoriul României.

Ce nu se asigură?

În cazul asigurării de călătorie nu se asigură:

  • Cheltuieli ocazionate de utilizarea frauduloasă a cardului pierdut/ furat;
  • Pierderi financiare cauzate de fluctuațiile cursului valutar;
  • Tratament medical, medicamente, prescrise sau aplicate înainte sau după perioada călătoriei;
  • Întârzierea zborului/ bagajului pentru primele 4 ore.
  • În cazul asigurării de protecție a cumpărăturilor nu se asigură:
  • Vehicule terestre cu motor, vapoare, avioane, orice bun consumabil sau perisabil;
  • Evenimente ce rezultă din uzura normală, viciu propriu, oxidare, umiditate, coroziune, acțiunea căldurii sau a frigului, etc;
  • Lista completă se regăsește în Condițiile de Asigurare.

În cazul asigurării privind pierderea sau furtul cardului sau a documentelor, nu se asigură:

  • cheltuielile de transport necesare emiterii documentelor;
  • pierderea oricărui alt document sau bun, în afara celor menționate;
  • sumele care depășesc suma asigurată maximă anuală, în cazul în care se produc mai multe evenimente asigurate pe perioada unui an de asigurare.

Excluderile reprezintă evenimentele a căror producere determină ieșirea de sub acoperirea Poliței.

În cazul asigurării de călătorie sunt excluse consecințe ale evenimentelor precum:

  • Evenimente ce au legătură directă sau indirectă cu zone de război, conflict, invazie, ocupație militară etc.;
  • Evenimente ce au legătură cu participarea la activități riscante: speologie, alpinism, parașutism, schi extrem etc.
  • Consecințele infectării cu HIV sau derivații acestuia;
  • Sinuciderea.

În cazul asigurării de protecție a cumpărăturilor nu sunt acoperite:

  • Bunurile neachiziționate cu cardul asigurat sau cu valori de achiziție mai mici de 50 EUR;
  • Bunuri în cazul cărora furtul sau avaria au loc după trecerea unei perioade mai mari de 30 de zile de la achiziție;

Lista completă se regăsește în Condițiile de Asigurare, pe care te rugăm să le citești înaintea încheierii Contractului de asigurare.

Asigurarea de călătorie în străinătate și asigurările privind furtul sau pierderea cardului sau a documentelor și de protecție a cumpărăturilor în România vor intra în vigoare la ora 00.00 a datei de început specificată în certificatul de asigurare. În plus, acoperirea de călătorie începe în momentul părăsirii de către persoana asigurată a granițelor teritoriale ale României sau, după caz, ale țării de cetățenie/ reședință a acesteia, pentru o perioadă ce nu depășește 60 (șaizeci) de zile consecutive de la data plecării.

În caz de daună, asiguratul/ beneficiarul are obligația de a notifica Centrul de Asistență APRIL la telefon 004.021.201.90.41, fax 021.201.91.40, e-mail: asistentauniqa@ro.april.com și să urmeze instrucțiunile primite în maxim 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului, iar pentru asigurarea privind furtul sau pierderea cardului sau a documentelor și de protecție a cumpărăturilor, Deținătorul de Card Asigurat trebuie să se adreseze Asigurătorului la tel. 0374.400.400 sau la adresa de e-mail: avizaridaune@uniqa.ro.

 

Personalul nostru dedicat îţi stă la dispoziție pentru orice informații despre produsele și serviciile noastre la tel: 021 303 69 69 sau 0800 801 802.

Bine ai venit la noi! Vrem să-ți oferim o și mai bună experiență de navigare!

Folosim cookie-uri necesare funcționării site-ului nostru și analizării performanței, pentru a-ți oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele tale, precum și pentru activitatea de marketing a băncii și a partenerilor săi. Dacă ești de acord să utilizăm aceste cookies, te rugăm să apeși butonul "Sunt OK" de mai jos. De asemenea, ai libertatea de a alege tipurile de cookies pe care ești de acord să le folosim; mai multe informații, inclusiv detalii cu privire la modul în care poți șterge/bloca anumite cookie-uri după acceptarea lor, regăsești citind Politica de Cookies.

(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function() {(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)} ; h._hjSettings= {hjid:1201617,hjsv:6} ; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');