AJUTOR SI ASISTENTA

Intrebari frecvente

Verifica cele mai frecvente întrebări și găsește raspunsul la întrebarile tale. Puteți afla informații utile cu doar un click.

INTREBARI FRECVENTE GENERALE

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Care este data in care preconizati ca produsele mele vor trece la First Bank? 

Data preconizata pentru migrare este 30 aprilie 2020

Cum si cand voi fi informat cu privire la conditiile migrarii produselor si serviciilor in portofoliul First Bank? 

Veti fi informat prin posta si prin email anterior datei de 30.04.2020 dupa cum urmeaza: daca sunteti client persoana fizica cu minimum 60 de zile inainte de data migrarii, daca sunteti client persoana juridica cu minimum 30 de zile inainte de data migrarii.
Detalii suplimentare puteti gasi si pe urmatoarea adresa: www.firstbank.ro/leumi

Ce informatii urmeaza sa primesc in notificare? 

Notificarile vor contine informatii referitoare la:
 - unitatea de servisare
 - noul IBAN
 - oferta comerciala First Bank
 - situatiile speciale ce presupun prezenta dumneavoastra in unitate teritoriala (pt semnarea de contracte)
 - distribuirea cardurilor si a token-urilor aferente online banking
 - date de contact

Ce documente ar trebui sa semnez in vederea deschiderii relatiei de afaceri cu First Bank? 

Deschiderea relatiei de afaceri cu First Bank se realizeaza automat, fara a fi necesar sa semnati o cerere de deschidere a relatie de afaceri. 

Ce documente trebuie sa semnez daca sunt client Bank Leumi? 

In marea majoritate a situatiilor nu este necesara semnarea vreunui document. Exista cateva exceptii care vor fi detaliate in Notificarea si Ghidul transmise prin posta si sau email.

In ce perioada ma pot prezenta in sucursala pentru semnarea contractelor, daca este cazul? 

Va puteti prezenta in unitatile de servisare, mentionate in notificare, oricand dupa primirea notificarii, dar nu mai tarziu de 30 Oct. 2020.

Ce se intampla daca nu ma prezint in unitatea teritoriala sa semnez documentele (acolo unde este cazul)?

In functie de situatia care necesita prezenta dumneavoastra nu veti putea beneficia de toate avantajele ofertei First Bank.

Este necesara prezenta mea in unitatea teritoriala?

Situatiile in care este necesara prezenta dumneavoastra in sucursalele First Bank sunt urmatoarele:
 - daca beneficiati de pachete de cont curent Bank Leumi fara sa fi activat toate serviciile din pachetul respectiv
 - daca aveti adresa de domiciliu in afara teritoriului Romaniei
 - daca datele dumneavoastra de contact sunt nectualizate / invalide
Veti primi toate detaliile prin intermediul notificariii ce va va fi transmisa prin posta si sau email.

INTREBARI FRECVENTE CONT CURENT

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Ce se intampla cu IBAN-ul meu de la Bank Leumi ?

IBAN-ul dumneavoastra de la Bank Leumi va fi inlocuit cu un IBAN nou de la First Bank incepand cu data 01.05.2020. De la aceasta data, IBANUL Bank Leumi nu mai este functional.

Care este contul meu la FIRST BANK?

Puteti afla noul  IBAN aferent contului curent preluat de First Bank consultand notificarea primita sau direct de pe site-ul bancii: www.firstbank.ro, sectiunea clienti leumi, introducand IBAN-ul aferent contului curent de la Leumi Bank. Noul IBAN devine activ incepand cu data de 01.05.2020.

De cand pot folosi noul meu IBAN deschis la First Bank?

Noul IBAN poate fi folosit incepand cu data 01.05.202

Ce se intampla cu soldul conturilor mele deschise la Bank Leumi?

Soldurile conturilor dumneavoastra vor fi transferate automat in noile conturi deschise in First Bank.

Pana la ce data pot folosi conturile mele deschise la Bank Leumi?

Veti putea folosi conturile deschise la Leumi Bank pana la data de 29.04.2020 pentru initierea transferurilor interbancare si in data de 30.04.2020 doar pentru transferuri intrabancare

Cand si cum voi avea acces la disponibilitatile conturilor mele curente migrate in portofoliul First Bank?

Incepand cu 01.05.2020 veti avea acces la disponibilitatile aflate in conturile curente deschise la First Bank folosind aceleasi mijloace ca si in cazul Leumi Bank.

Ce se intampla cu imputernicii pe conturile mele deschise la Bank Leumi?

Concomitent cu  preluarea conturilor curente,  se vor mentine in  First Bank si persoanele imputernicite pe conturile curente deschise la Bank Leumi, imputernicitii pastrandu-si aceleasi drepturi pe conturile preluate la First Bank.

Cat voi plati pentru serviciile oferite de catre First Bank?

Taxa de administrare pentru produsele cont curent, debit card, Internet/Mobile Banking, Pachete de cont curent este ZERO pentru primele 6 luni de la data migrarii. Ulterior acestei date se vor aplica Taxele si Comisioanele standard First Bank. Utilizand Pachetele de cont curent si/sau produsele de internet/mobile banking va puteti bucura de o serie de gratuitati la serviciile de tranzactionare in moneda locala/valuta. Puteti accesa www.firstbank.ro pentru a afla in detalii despre aceste gratuitati.

Cat voi plati pentru serviciile oferite de catre First Bank?

Daca ai beneficiat de un pachet tranzactional la Leumi, la First Bank vei beneficia de  o oferta de Pachet de Cont curent First Bank cu taxa de administrare ZERO pana la data de 30 oct.2020. Denumirea si descrierea facilitatilor Pachetului se regasesc in Notificarea si Ghidul primit prin posta si/sau email. Ulterior acestei date se vor aplica tarifele standard.

Daca nu ai beneficiat de un pachet tranzactional la Leumi , la First Bank vei beneficia de gratuitate pentru urmatoarele servicii/produse pentru o perioada de 6 luni: administrare cont curent, comision mentenanta anuala aferent cardului, comision administrare lunara pentru serviciul de Internet banking.

Ce se intampla in cazul in care beneficiez la Leumi Bank de o oferta de pachet de cont curent?

Veti beneficia in continuare de o oferta de Pachet de Cont curent First Bank cu taxa de administrare ZERO pana la data de 30 Oct. 2020. Denumirea si descrierea facilitatilor Pachetului se regasesc in Notificarea si Ghidul primit prin posta si/sau email. Ulterior acestei date se vor aplica tarifele standard.

Daca sunt angajatul unei companii care are incheiata cu Leumi Bank o Conventie de Virare Salarii cu conditii preferentiale pentru salariati, mai pot beneficia de aceste conditii? 

Incepand cu data migrarii, pentru orice produs nou achizitionat de la First Bank veti beneficia de conditiile preferentiale prevazute in conventiile incheiate intre First Bank si angajatorul dumneavoastra.

Daca  compania  are incheiata cu Leumi Bank o Conventie de Virare Salarii cu conditii preferentiale pentru salariati, se mai mentin aceste conditii aceste conditii? 

Ulterior datei migrarii veti beneficia de conditiile preferentiale prevazute in conventiile incheiate cu First Bank

Ce se intampla cu serviciul de plati directe catre furnizorii de utilitati pe care le-am incheiat in Bank Leumi.

Mandatele de debitare directa si platile programate nu vor fi preluate de First Bank.Pentru a beneficia in continuare de avantajele acestor modalitati de plata, va invitam in sucursala First Bank mentionata in notificare pentru a semna documentele necesare (ordinele de plata pot fi reinitiate si prin intermediul serviciilor online).

Ce se intampla cu conturile din Bank Leumi, daca sunt atat client al Leumi Bank, cat si client al First Bank?

Ne bucuram ca sunteti deja client First Bank! Conturile transferate din Bank Leumi se vor adauga, practic, conturilor din First Bank. Conturile vor functiona in paralel daca aveti nevoie de ele sau pot fi inchise printr-o simpla solicitare in orice unitate First Bank. 

Voi avea acces la extrasele de cont anterior datei de migrare?

Da, extrasele conturilor dumneavoastra deschise la Bank Leumi anterior datei de 01.05.2020 pot fi solicitate in orice sucursala First Bank, ulterior datei migrarii.
Extrasele conturilor dumneavoastra deschise in First Bank, ulterioare datei de 01.05.2020 se pot solicita in orice sucursala First Bank sau prin aplicatia de Internet Banking.

INTREBARI FRECVENTE EXTRAS DE CONT

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Voi avea access la extrasele de cont anterior datei de migrare?

Da, extrasele conturilor dumneavoastra deschise la Leumi anterior datei de 01.05.2020 pot fi solicitate in orice sucursala First Bank, ulterior datei migrarii.

Extrasele conturilor dumneavoastra deschise in First Bank, ulterioare datei de 01.05.2020 se pot solicita in orice sucursala First Bank sau prin aplicatia de Internet Banking.

INTREBARI FRECVENTE INTERNET BANKING

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Pana cand va functiona platforma de Internet Banking de la Leumi?

Serviciul de Internet & Mobile Banking First Bank va fi disponibil pentru toti utilizatorii aplicatiei BankOnline Leumi incepand cu data migrarii. Platforma de Internet Banking la care ati avut acces pana acum va fi disponibila pana la data de 29.04.2019.

Cat voi plati pentru serviciile de Internet Banking la First Bank?

Serviciul de Internet Banking, atat de sine statator cat si ca parte a unui Pachet de Cont curent este gratuit (fara taxa de administrare) in primele 6 luni de la data migrarii. Ulterior acestei date sunt aplicabile conditiile prevazute in lista de Tarife si Comisioane.

Cum voi putea accesa aplicatia de internet banking First Bank?

Va veti putea autentifica in noua platforma de Internet Banking& Mobile utilizand aceleasi date de indentificare din platforma Leumi. La prima autentificare in aplicatia First Bank vi se va solicita schimbarea acestora. In cazul in care nu aveti numarul de telefon actualizat in sistem, este posibil ca autentificarea sa nu functioneze.

Vei putea accesa aplicatie de internet banking direct de pe site-ul bancii: www.firstbank.ro

Cand voi putea intra in posesia noului token?

In cursul lunii Aprilie.

Cum ma voi loga in apllicatia de Internet Banking?

Utilizatorii care au datele de contact completate si actualizate in aplicatia Leumi Bank Online (numar mobil si adresa de email) si care sunt utilizatori pentru o singura entitate juridica, cu drepturi depline se vor putea loga in noua aplicatie cu aceleasi credentiale ca si in aplicatia Leumi. Dispozitul token se va ridica de la sucursala First Bank comunicata in notificare. 

Utilizatorii care au datele de contact completate si actualizate in aplicatia Leumi Bank Online ( numar mobil si adresa de email) si care sunt utilizatori pentru o singura entitate juridica, fara drepturi depline isi vor ridica credentialele de logare si dispozitul token de la sucursala First Bank comunicata in notificare.

Utilizatorii care nu au datele de contact completate si actualizate in aplicatia Leumi Bank Online ( numar mobil si adresa de email) isi vor ridica credentialele de logare si dispozitivul token de la sucursala First Bank comunicata in notificare.

Utilizatorii care in aplicatia Leumi Bank Online care aveau un singur set de credentiale de logare pentru mai multe entitiati juridice isi vor ridica credentialele de logare pentru fiecare entitate juridica si dispozitul token de la sucursala First Bank comunicata in notificare.

Va recomandam actualizarea datele  privind numarul de mobil si adresa de email in cel mai scurt timp. 

INTREBARI FRECVENTE DEPOZITE LA TERMEN 

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Ce se intampla cu banii din depozitele mele?

Depozitele migrate vor respecta clauzele contractuale de la Bank Leumi. 
Astfel,sumele din depozitele fara clauza de reinnoire automata vor fi virate in contul curent; sumele din depozitele cu clauza de reinnoire se vor reinnoi pe aceeasi perioada in conditiile de dobanda practica de First Bank. 
Exceptie ( PF): sumele din depozitele la termen de 12 luni cu clauza de reinnoire automata, la data scadentei vor fi virate in contul dumneavoastra curent, deschis la First Bank.

Ce se intampla cu depozitele la data scadentei?

Depozitele migrate vor respecta clauzele contractuale de la Bank Leumi. 
Astfel, sumele din depozitele fara clauza de reinnoire automata vor fi virate in contul curent; sumele din depozitele cu clauza de reinnoire se vor reinnoi pe aceeasi perioada in conditiile de dobanda practica de First Bank. 
Exceptie ( PF): sumele din depozitele la termen de 12 luni cu clauza de reinnoire automata, la data scadentei vor fi virate in contul dumneavoastra curent, deschis la First Bank.

Cum pot avea acces la depozitele mele deschise la Bank Leumi?

Informatii privind situatia la zi a sumelor din depozitele dumeavoastra, cat si accesul la aceste sume, va sunt disponibile utilizand aceleasi modalitati utilizate in relatia cu Bank Leumi, in aceleasi conditii (unitate bancara, Internet/Mobile banking).

 

 

 

Mai sunt depozitele mele garantate, odata cu migrarea la First Bank?

Da. First Bank este participanta la Fondul de Garantare a Depozitelor in Sistemul Bancar (FGDB). Plafonul de garantare per deponent garantat persoana fizica este stabilit la echivalentul in lei al sumei de 100.000 euro. Pentru mai multe informati referitoare la garantarea depozitelor puteti accesa pagina de internet https://www.firstbank.ro/.

Ce dobanda va fi aplicabila depozitelor mele deschise la Bank Leumi?

Depozitele migrate vor pastra aceeasi valoare a dobanzii aplicate in Bank Leumi, pana la data primei maturitati. Ulterior acestei date, depozitelor dumneavoastra li se va aplica dobanda aplicata de catre First Bank respectivului tip de depozit.

INTREBARI FRECVENTE CREDITE


Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Trebuie sa semnez vreun document pentru a-mi fi transferat creditul la First Bank la data migrarii?

Nu. Creditele vor fi transferate automat in sistemele First Bank la data migrarii, fara a mai fi necesara semnarea vreunui document aditional la contractele de credit in derulare.

Exista situatii in care unele credite nu vor fi transferate catre First Bank?

Nu. Toate creditele aflate in derulare la Bank Leumi vor fi transferate in portofoliul First Bank la data migrarii, indiferent de tipul acestora si conditiile avute la acordarea creditului.

Vor fi afectate costurile creditului meu de migrarea in portofoliul First Bank?

Nu. Toate creditele aflate in derulare la Bank Leumi vor fi transferate in portofoliul First Bank la data migrarii, pastrand toate conditiile contractuale existente (moneda, valoare marja / tip de dobanda, comisioane, termen etc). 

Cum voi putea sa-mi platesc ratele aferente creditelor transferate catre First Bank?

Plata ratelor lunare va fi efectuata in continuare prin debitarea directa a conturilor curente deschise la First Bank (transferate si acestea la data migrarii). Puteti asigura existenta disponibilitatilor in contul curent prin canalele clasice: unitati, Internet Banking, Qiwi.

Cum imi voi putea achita ratele daca nu ma aflu in proximitatea unei unitati First Bank?

Aveti optiunea de a va  achita ratele folosind reteaua de terminale Qiwi.
Retea de terminale neasistate, cu acoperire nationala. Se afla localizate in supermarketuri (ex: Penny, Kaufland etc.), statii de alimentare combustibil (ex; Rompetrol etc.), diverse magazine. Prin intermediul lor se pot face plati in RON, prin introducerea si validarea CNP-ului. Din meniul principal, se selecteaza Servicii Financiare, de aici se selecteaza First Bank, se introduce CNP-ul, se verifica introducerea corecta si apoi se introduc bancnotele.

Suma max. = 1999 lei

Vor fi preluate la First Bank si informatii privind eventualele sume restante la Bank Leumi?

Da. Creditele transferate la First Bank vor oglindi situatia “la zi” in portofoliul Bank Leumi de la data migrarii.

Voi putea achita in continuare ratele in unitatile CEC Bank?

Va puteti achita ratele prin intermediul unitatilor CEC pana la data migrarii. Ulterior acestei date veti putea utiliza reteaua de terminale Qiwi. Mai multe detalii se vor regasi in notificarea legala.

Cum voi afla care sunt sumele lunare de plata?

Informarile privind sumele lunare de plata, inclusiv cele aferente schimbarii valorii de dobanda ca urmare a actualizarii indicelui oficial de referinta (IRCC, Robor, Euribor), va vor fi aduse la cunostinta prin intermediul unui SMS primit gratuit, inainte de data scadentei. 

Este necesar sa fie incheiate noi contracte de ipoteca (in cazul creditelor garantate) odata cu migrarea in portofoliul First Bank?

Nu. Odata cu transferul creditelor in portofoliul First Bank vor fi transferate si garantiile aferente acestora, fara a mai fi necesara indeplinirea unei formalitati.

Vor fi afectate scadentele lunare ale creditelor odata cu migrarea acestora?

Nu. Toate creditele vor avea aceleasi scadente lunare stabilite in Bank Leumi la data migrarii.

Pot solicita un credit nou la Bank Leumi Romania S.A. inainte de data preconizata pentru migrare?  

Desigur. Puteti solicita un credit nou inainte de data preconizata pentru migrare cu rugamintea de a depune cererea de credit si celelalte documentele solicitate de Bank Leumi Romania S.A. pana la data de 31.03.2020. Orice solicitare de creditare pentru care nu se acorda efectiv creditul inainte de data migrarii va trebui sa fie reluata in cadrul First Bank.

Pot benefia de facilitati de credit/angajamente noi la First Bank ?   

Desigur. Va invităm să descoperiti oferta First Bank, accesând site-ul nostru www.firstbank.ro sectiunea “Pentru mine”. 
Pentru noi solicitari de creditare va recomandăm să contactati sucursala First Bank alocată, pentru obtinerea unei oferte potrivite nevoilor dvs.

INTREBARI FRECVENTE CARDURI

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Ce se intampla cu cardurile mele de debit emise de Bank Leumi?

Cardurile emise de Leumi Bank vor putea fi folosite pana la data migrarii. Ulterior acestei date veti putea utiliza cardurile FIRST BANK.

Ce card primesc la First Bank?

First Bank va emite carduri noi in decursul lunii Aprilie. Cardurile vor deveni active si vor putea fi folosite începând cu incepand cu data de 01.05.2020.

Am 2/mai multe carduri emise la Leumi Bank. Ce voi avea la First Bank

Veti primi aceleasi numar de carduri si la First Bank. 

Ce se întâmplă dacă nu merg la First Bank să iau cardurile de debit?

Cardurile Bank Leumi vor functiona pana la 30 aprilie. Incepand cu 01 Mai, doar cardurile First Bank vor putea fi utilizate.

Îmi expiră cardul Bank Leumi în martie. De unde pot să ridic cardul meu?

Veti primi un card suplimentar tot la Bank Leumi care va putea fi folosit pana la 30 aprile.

Trebuie să semnez ceva la First Bank?

Daca ati fost informat ca primiti cardul prin curier, nu veti semna alte documente bancare. In cazul in care ridicati cardul din agentie, veti semna pentru ridicarea cardului si Pin-ului, dupa caz, alte documente mentioatea in notificarea primita.

Nu am card la Bank Leumi dar am fost informat ca voi avea card la First Bank.

Cel mai probabil ati detinut un pachet de cont curent in Bank Leumi care contine card, insa nu l-ati solicitat/activat. Noul pachet de cont curent pe care il primiti la First Bank contine automat si un card de debit, pe care il veti ridica din sucursala mentionata in notificarea primita. 

Mi-am restrictionat pe cardul Bank Leumi accesul la tranzactiile pe Internet. Pot sa  fac acest lucru pe cardul emis de First Bank.

Pe cardul First Bank nu veti putea aplica astfel de restrictii, insa aveti disponibile alte variante pe care le gasiti in instructiunile de pe microsite.

Am mai multe carduri suplimentare la Leumi care au acces la maxim X  lei pe zi din disponibilul contului de card. Pot sa restrictionez similar pe cardul First Bank?

Cardurile suplimentare atasate contului de card principal emis de First Bank nu se pot restrictiona diferit fata de cardul titularului. 

La Bank Leumi aveam anumite limitari pe carduri. Se vor prelua aceste limitari si pe cardurile emise de First Bank?

Limitarile existe pe cardurile Leumi Bank (numeric si valoric diferite in functie de canalul de tranzactionare) nu vor fi preluate ca atare, functionand exclusiv pe cardurile Bank Leumi pana la data migrarii

La Bank Leumi aveam un singur card cu care puteam accesa atat contul in lei cat si cel in Euro

Veti primi carduri corespondente in First Bank atasate contului in lei. Contul in Euro poate fi accesat prin intermediul cardului denominat in Euro, pe care il puteti solicita oricat dupa data de 01 Mai 2020.

La Bank Leumi aveam un singur card cu care puteam accesa atat contul in lei cat si cel in Euro

Cardurile de debit business emise First Bank pot fi atasate unui cont in RON sau  unui cont in EUR. Cardurile emise inainte de momentul migrarii vor fi exclusiv pe RON. Pentru clientii Leumi care isi doresc si un card in EUR, acesta poate fi solicitat in orice unitate First Bank dupa momentul migrarii

Care sunt limitele de tranzactionare a cardurilor emise de First Bank?

Cardurile noi Visa Business debit vor fi emise in standardele de functionare First Bank, avand o limita zilnica de tranzactionare presetata de 4.000 RON, indiferent de numarul de tranzactii sau canal de tranzactionare (ATM/POS/Internet). 

In Bank Leumi am si carduri suplimentare emise e numele  membrilor familiei. Ce voi avea la First Bank

Cardurile suplimentare vor fi replicate si in First Bank. Ele se vor putea ridica doar din agentia mentionata in notificare, iar posesorii de card suplimentari trebuie sa se prezinte impreuna cu posesorul de card principal pentru semnarea documentelor contractuale.

Pot solicita modificarea limitelor de tranzactionare?

Exista optiunea modificarii acestei limite, dupa cum urmeaza: 500 RON / 2.000 RON/ 4.000 RON / 10.000 RON / 20.000 RON / 40.000 RON.  

Unde pot solicita modificarea limitelor de tranzactionare?

Modificarea limitei de tranzactionare poate fi initiata de dumneavoastra in orice unitate First Bank, dupa data de 1.05.2020. Limitele vor functiona similar pentru toti utilizatorii secundari, fiind setate unic la nivelul contului de card.

Am cecuri si bilete la ordin de incasat cu scadenta ulterioara datei de migrare ( 30.04.2020) In cat timp se vor deconta?

Cecurile si biletele la ordin de încasat cu scadenta ulterioara datei de 30.04.2020 sau emise înainte de aceasta data, dar cu scadenta ulterioara, trebuie completate cu noile IBAN-uri First Bank, pentru a putea fi decontate prin circuitul electronic cu un termen de încasare de 4 zile lucratoare.
Începând cu data de 01.05.2020, cecurile si biletele la ordin primite spre decontare care au completat vechiul/fostul IBAN Bank Leumi Romania vor fi decontate prin circuitul de compensare pe hârtie, caz în care termenul de decontare va fi de 8 zile lucratoare.

Cum voi putea intra in posesia cardurilor si a PIN-urilor aferente?

Noile carduri si pinurile aferente le veti primi la adresa de domiciliu sau in agentia First Bank care va deserveste, astfel
- in care aveti adresa zin afara tarii sau informatiile legate de adresa sau numarul de telefon mobil nu sunt complete - cardurile se vor putea ridica din unitatea teritoriala specificata in notificare
 - in care primiti suplimentar prin intermediul ofertei comerciale cardul de debit - cardurile se vor putea ridica din unitatea teritoriala specificat in notificare. In cazul in care sunteti titula de cont de card cu adresa completa din Romania si numar de telefon mobil actualizat, cardul se livreaza prin curier si PIN =ul se obtine urmand instructiunile din scrisoarea care insoteste cardul.

INTREBARI FRECVENTE CECURI SI BILETE

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile. 

Cand voi putea solicita emiterea de cecuri si bilete la ordin cu IBAN-ul First Bank

Puteti solicita emiterea de cecuri si bilete la ordin cu IBAN-ul First Bank dupa data migrarii (04.05.2020).

Am scrisori de garantie bancara emise de Bank Leumi. Ce se va intampla cu aceste instrumente?

Toate angajamentele emise de Bank Leumi Romania SA sub forma scrisorilor de garantie bancara si a acreditivelor de import, precum si sub forma confirmarii acreditivelor de export vor fi preluate, in calitate de garant/ banca emitenta/ banca confirmatoare, de catre First Bank S.A. in aceeasi termeni si conditii in care au fost emise. 

Sunt beneficiarul unei unei scrisori de garantie primita prin intermediul Bank Leumi Romania SA. Ce se intampla cu acest instrument?

In cazul in care sunteti beneficiarul unei scrisori de garantie primita prin intermediul Bank Leumi Romania SA, veti putea utiliza in continuare serviciile First Bank SA pentru transmiterea unei eventuale corespondente (anulare, executare, etc) catre banca emitenta/ordonator.

Retea de unitati First Bank

Peste 60 de sucursale First Bank disponibile in toata tara.

Lista de unitati

Conditii Generale

Set de reguli care guverneaza raporturile dintre Banca si Client.

Detalii

Descarcati Ghidul First Bank

Tot ce trebuie sa stii despre noul tau cont First Bank.

Detalii

Nota de informare GDPR

Informatii privind protectia datelor cu caracter personal

Detalii