PENTRU MINE

Cardurile de debit First Bank

Orice decizi, ai mijloace de a actiona.

Libertatea de a-ți folosi banii oriunde te-ai afla
Contul tău, alegerile tale. Orice decizi, ai mijloace de a acționa.

Cardurile de Debit emise de Bank Leumi vor putea fi folosite până la 30 Aprilie 2020. După 01 Mai 2020 veți putea utiliza cardurile corespondente First Bank cu avantaje de cost: taxa de administrare 0 în primul an*. *Acest beneficiu se aplică pentru cardurile activate până la data de 31.10.2020.

Facilitatea multivalută aferentă cardului de debit Bank Leumi poate fi accesată doar până la data de 30 Aprilie 2020. Cardurile de debit corespondente First Bank nu includ opțiunea de multivalută. În aceste condiții, cardurile de debit First Bank vor fi atașate doar unui singur cont de RON. Pentru clienții Bank Leumi care își doresc și un card atașat unui cont în EURO, acesta poate fi solicitat în orice unitate First Bank după 01 Mai 2020. Începând cu data de 01 Mai 2020, cardurile de debit vor funcționa conform standardelor First Bank, având o limită zilnică de tranzacționare prestabilită de 4.000 RON, indiferent de numărul de tranzacții sau canal de tranzacționare (ATM/POS/Internet). Limita de tranzacționare poate fi modificată, după cum urmează: 500 RON / 2.000 RON/ 4.000 RON / 10.000 RON /20.000 RON / 40.000 RON. Modificarea limitei de tranzacționare poate fi inițiată de dumneavoastră în orice unitate First Bank, după data de 01 Mai 2020. Limitele vor funcționa similar pentru toți utilizatorii secundari, fiind setate unic la nivelul contului de card. Activarea noului Card de Debit First Bank se va face începând cu data 01 Mai 2020.

INTREBARI FRECVENTE

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Ce fac dacă uit codul PIN?

Daca uiți codul PIN, contactează Call Center, serviciu disponibil 24h/7 zile la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi la orice sucursală First Bank.

Ce fac dacă am pierdut sau mi s-a furat cardul?

Dacă ai pierdut sau ți s-a furat cardul, contactează Call Center, serviciu disponibil 24h/7 zile la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi la orice sucursală First Bank.

Ce fac dacă nu recunosc una dintre tranzacțiile prezentate în extrasul de cont?

Dacă nu recunoști una dintre tranzacțiile prezentate în extrasul de cont, contactează-ne imediat la numerele 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi la orice sucursala First Bank, în maxim 30 zile.

Cum pot sa îmi reemit cardul dacă acesta a fost deteriorat, sau doresc sa îl reînnoiesc mai devreme?

Pentru a-ți reemite cardul contactează Call Center, serviciu disponibil 24h/7 zile la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi la orice sucursală First Bank.

în ce condiții poate sa îmi vireze angajatorul salariul în contul curent atașat cardului?

Tot ce trebuie să faci pentru a primi salariul direct pe cardul tău emis de First Bank este să îi furnizezi angajatorului tău codul IBAN aferent contului tău curent atașat cardului, precum și sucursala la care este deschis acesta.

Retea de unitati First Bank

Peste 60 de sucursale First Bank disponibile in toata tara.

Lista de unitati

Conditii Generale

Set de reguli care guverneaza raporturile dintre Banca si Client.

Detalii

Descarca ghidul First Bank

Tot ce trebuie sa stii despre noul tau cont First Bank.

Detalii

Nota de informare GDPR

Informatii privind protectia datelor cu caracter personal.

Detalii

POVESTEA NOASTRA

Credem că serviciile bancare ar trebui să fie corecte și simple.

Suntem o banca cu ADN american, lucru ce se vede în valorile la care aderăm, valori americane prin excelență: integritate, clientul pe primul loc, pasiunea pentru rezultate de durată, munca în echipă, inovația, împărtășirea succesului. Este calea pe care am ales s-o urmăm. Aceasta este “The American Way”.