MEREU ÎN CONTROL

Îți poți modifica limitele sau bloca cardul direct din aplicația noastră.
Tranzacțiile tale online sunt sigure prin serviciul 3D Secure. 

SIGURANȚĂ DEPLINĂ

Cu Visa Platinum ai protecția cumpărăturilor efectuate în România pe o perioadă de până la 30 zile. Siguranță la călătoriile în străinătate prin asigurarea asistenței medicale, asigurarea întârzierii bagajelor și a zborului, asigurarea în caz de accident, pierderea sau furtul cardului sau a documentelor personale.

ZERO COMISION

ZERO comision pentru orice tranzacție pe care o faci online sau la comercianți.

CE TREBUIE SĂ ȘTII

Visa Platinum este un card contactless.
Disponibil în LEI sau EUR.
Cardul are o perioadă de valabilitate de 3 ani.

CÂT TE COSTĂ

Aici poți vizualiza costurile complete ale produsului. 

 

 

BENEFICII PREMIUM

Programul Visa Premium reprezintă o noua dimensiunea a confortului, află detalii.

Bucură-te de asigurările atașate cardului tau Visa Platinum!

ASIGURARI DIVERSE

Pentru cumpărăturile efectuate în România, pentru o perioadă de până la 30 de zile.

Descarcă aici condiții generale pentru asigurarea privind pierderea sau furtul cardului sau a documentelor și protecția cumpărăturilor

ASIGURARI DE CALATORIE

Călătorește relaxat oriunde în lume.

Descarcă aici condiții generale pentru asigurarea de călătorie în străinătate a posesorilor de carduri bancare

Întrebări frecvente

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Cum îmi înrolez cardul în aplicațiile Fitbit sau Garmin?

Fie că ești client persoană fizică sau juridică, tot ce trebuie să faci este să-ți înrolezi cardurile First Bank VISA, de credit sau debit, în aplicațiile dedicate de pe device-urile Fitbit sau Garmin, și vei putea efectua plăți doar cu smartwatch-ul. În plus, este posibilă înrolarea mai multor carduri pentru mai mult confort și flexibilitate.
 

Procesul de înrolare a cardului constă în 5 pași simplii.
 

Fitbit
 

  1. Instalează pe dispozitivul tău Android sau iOS, aplicația Fitbit. selectează imaginea ceasului Fitbit, apoi secțiunea Wallet. Este important ca dispozitivul 
  tău Fitbit să fie în apropiere.

  2. Setează un cod PIN pentru plăți. Prin păstrarea setărilor standard, PIN-ul îți va fi solicitat de fiecare dată când pui dispozitivul pe mână și va rămâne activ 
  24 de ore sau pană când dai smartwatch-ul jos.

  3. Înrolează cardul tău Visa emis de First Bank, prin adăugarea datelor: numărul cardului, nume și prenume, dată expirare card, cod Securitate și confirmă sau   adaugă adresa.

  4. Acceptă termenii și condițiile de utilizare.

  5. Activează opțiunea de plată introducând codul primit prin sms sau prin apel gratuit în Call Center-ul First Bank 021.303.69.69.

 

Garmin

 

  1. Instalează pe dispozitivul tău Android sau iOS, aplicația Garmin Connect. selectează imaginea ceasului Garmin, apoi secțiunea Garmin Pay – Creează   portofel. Este important ca dispozitivul tău Garmin
    să fie în apropiere.

  2. Setează un cod PIN pentru plăți. Prin păstrarea setărilor standard, PIN-ul îți va fi solicitat de fiecare dată când pui dispozitivul pe mână și va rămâne activ 24   de ore sau pană când dai smartwatch-ul jos.

  3. Înroleaza cardul tău Visa emis de First Bank, prin adăugarea datelor: numărul cardului, nume și prenume, dată expirare card, cod Securitate și confirmă sau   adaugă adresa.

  4. Acceptă termenii și condițiile de utilizare.

  5. Activează opțiunea de plată introducând codul primit prin sms sau prin apel gratuit în Call Center-ul First Bank 021.303.69.69.

 

După înrolarea cardului, vei putea accesa istoricul tranzacțiilor direct din aplicația Fitbit sau Garmin Connect. De asemenea, poți oricând să ștergi cardurile din aplicație.
* Modele compatibile FitBit: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Versa Special Edition, Fitbit Ionic, Fitbit Charge 3 Special Edition

**Modele compatibile Garmin: https://buy.garmin.com/en-US/US/c10002-p1.html?FILTER_USERPROFILE_GARMINPAY=true&sorter=featuredProducts-desc.

Ce fac dacă uit codul PIN?

Contactează Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile la numerele de telefon 0800.801.802 ( apel gratuit ) sau +4021.303.69.69 sau mergi la orice sucursală First Bank.

Ce fac dacă am pierdut sau mi s-a furat cardul?

Contactează Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi la orice sucursala First Bank.

Ce fac dacă nu recunosc una dintre tranzacțiile prezentate în extrasul de cont?

Contactează-ne imediat la numerele 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi în orice sucursală First Bank, în maxim 30 zile.

Cum pot sa îmi reemit cardul dacă acesta a fost deteriorat sau doresc sa il reinnoiesc mai devreme?

Contactează Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi la orice sucursala First Bank pentru a solicita efectuarea acestei operatiuni.

În ce conditii poate să îmi vireze angajatorul salariul în contul curent atașat cardului?

Tot ce trebuie să faci pentru a primi salariul direct pe cardul tău emis de First Bank este să îi furnizezi angajatorului tău codul IBAN aferent contului tău curent atașat cardului tău, precum și sucursala la care este deschis acesta.

Cum autorizezi plati online din 2021?

Dupa introducerea datelor cardului, se va deschide automat pagina securizata de autorizare a platii.

Prin mobile banking First Bank:

·       In cazul in care esti utilizator de Mobile Banking de la First Bank, vei primi o notificare push prin aplicatia de Mobile Banking pe telefon. 

·       Tot ce ai de facut este sa deschizi aplicatia First Bank si sa autentifici tranzactia.

Fara mobile banking First Bank: 

·       In cazul in care nu esti utilizator de Mobile Banking de la First Bank sau pur si simplu nu vrei sa folosesti metoda de mai sus, vei selecta autentificarea prin SMS. 

·       Pe langa pasii obisnuiti intr-un ecran suplimentar va trebui introdusa o parola statica. Initial aceasta va fi data ta de nastere, in formatul ZZLLAA si vei fi indrumat/indrumata sa o schimbi cu un cod de 4 cifre, pe care te rugam sa il memorezi si pentru platile ulterioare.

·       Dupa introducerea parolei statice, vei primi si codul venit prin SMS, pe care il vei introduce in ecranul urmator pemntru a autoriza tranzactia. 

Bine ai venit la noi! Vrem să-ți oferim o și mai bună experiență de navigare!

Folosim cookie-uri necesare funcționării site-ului nostru și analizării performanței, pentru a-ți oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele tale, precum și pentru activitatea de marketing a băncii și a partenerilor săi. Dacă ești de acord să utilizăm aceste cookies, te rugăm să apeși butonul "Sunt OK" de mai jos. De asemenea, ai libertatea de a alege tipurile de cookies pe care ești de acord să le folosim; mai multe informații, inclusiv detalii cu privire la modul în care poți șterge/bloca anumite cookie-uri după acceptarea lor, regăsești citind Politica de Cookies.

(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function() {(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)} ; h._hjSettings= {hjid:1201617,hjsv:6} ; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');