PENTRU MINE

Internet & Mobile banking

Mai simplu și mai rapid, oriunde.

Serviciul de Internet&Mobile Banking furnizat de Bank Leumi va fi disponibil pentru efectuarea operațiunilor până la data de 30 Aprilie 2020.

Începând cu data de 04 Mai 2020, veți putea utiliza aplicația de Internet Banking First Bank, în condițiile de mai jos.

1. Ulterior alegerii noului Nume de utilizator cat si a Parolei, veti fi redirectionat in pagina de inregistrare Token (fie token-ul fizic ridicat din unitatea teritoriala, fie token-ul software E-pass First Bank descarcat gratuit din App Store (iOS)/Play Store (Android)). Atentie! Pentru autorizarea tranzactiilor de orice fel, codul generat de Token (fizic sau software) va fi introdus fara caracterul “-“, vor fi introduse doar cifrele! Introduceti in campul Device Code codul generat de token dupa scanarea primei imagini color. Token-ul va va solicita si setarea unui cod pin (4 caractere pentru token fizic si minim 6 caractere pentru token software). Introduceti in campul Signature codul generat de token dupa scanarea celei de a doua imagini color.

Token-ul a fost inregistrat si puteti accesa aplicatia!

Ghidul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici.

2. Companii cu un singur utilizator în aplicația de InternetBanking Leumi

Doar utilizatorii cu parolă activă la data de 30 Aprilie 2020 se vor putea înregistra în aplicația First Bank cu datele de autentificare utilizate în sistemul Bank Leumi.

ATENTIE: utilizatorii care se logau cu aceleasi credentiale si in contul de persoana fizica vor primi pentru logarea in contul companiei credentiale noi. Credentialele se vor trimite prin email/SMS


3. Companii cu mai mulți utilizatori în aplicația de Internet Banking Leumi

Doar utilizatorii cu parolă activă la data de 30 Aprilie 2020 se vor putea înregistra în aplicația First Bank cu datele de autentificare utilizate în sistemul Bank Leumi ulterior semnării noii documentații contractuale aferente serviciului de Internet Banking First Bank. Companiile care au utilizatori multipli sunt rugate să se adreseze sucursalei First Bank comunicată în notificare în vederea semnării contractului de Internet Banking First Bank, în perioada 01 Aprilie 2020 – 24 Aprilie 2020.

ATENTIE: Pentru cazurile in care documentatia contractuala nu a fost trimisa catre Banca cu toate documentele suplimentare solicitate, activarea serviciului nu va fi posibila


4. Utilizatori comuni pentru mai multe companii

Utilizatorii care în aplicația Internet Banking Leumi aveau un singur set de date de autentificare pentru mai multe entități juridice/conturi de persoane fizice și au datele de contact completate și actualizate (adresă email și număr mobil) în aplicația Internet Banking Leumi, vor primi date de autentificare noi prin email și SMS ulterior semnării noii documentații contractuale aferente serviciului de Internet Banking First Bank.

Clientii care inainte de data migrarii detineau conturi curente deschise in First Bank si aveau accesat serviciul de Internet Banking First Bank (Winbank), ulterior datei migrarii vor continua sa utilizeze serviciul de Internet Banking First Bank (Winbank) cu aceeasi utilizatori definiti in aplicatia de Internet Banking First Bank (Winbank) inainte de data migrarii


5. Aprobarea platilor o veti putea face usor si rapid prin aplicatia E-pass First Bank

Cautati in Playstore (Android) sau Apple Store (iOS) E-pass First Bank

Descarcati gratuit aplicatia E-pass First Bank

Deschideti aplicatia, permiteti accesele solicitate (Camera), acceptati EULA

Gasiti detalii despre aplicatia E-pass First Bank aici



Inregistrarea aplicatiei

  • Selectati “Scanati imaginea pentru activare”

  • Scanati cu aplicatia prima imagine CRONTO afisata in web internet banking

  • Introduceti in web internet banking codul de 11 caractere afisat de aplicatie

  • Scanati noua imagine Cronto afisata in web internet banking

  • Setati codul pin (6 caractere) al aplicatiei (daca aveti biometria setata pe telefon o puteti activa)

  • Introduceti in web internet banking codul de 6 caractere afisat de aplicatie

  • Ati inregistrat aplicatia

Autorizarea tranzactiilor

  • Porniti aplicatia

  • Selectati “Semnati tranzactia”

  • Scanati imaginea Cronto afisata in web internet banking

  • Introduceti in web internet banking codul afisat de aplicatie (doar cifrele, fara caracterul “-“)

În cazul în care întampinați probleme (ați dezinstalat aplicatia, ați sters licența, ați schimbat telefonul, ați uitat codul PIN al aplicației) va rugam sa ne contactați la 0800.801.802 si va vom ajuta cu placere!


Descarcă ghidul de utlizare al aplicatiei de Internet Banking First Bank de aici

Găsiți manualul de utilizare si specificatii fisier plăti multiple aici

Găsiți mai multe detalii despre token-ul fizic aici

Internet & Mobile banking
Accesează surse sigure

Nu uita să accesezi aplicația doar din surse sigure, cum ar fi AppStore, Google Play sau pagina oficială a băncii.

Nu accesa niciodată link-uri primite prin SMS sau e-mail care te direcționează la pagina de logare în aplicația winbank, deoarece ele vor fi mereu tentative de fraudă prin phishing.

Nu îți divulga datele

Poți fi oricând expus unor tentative de furt de date, de aceea e important să nu dezvălui nimănui, în nicio circumstanță, “numele de utilizator”, “parolă” sau codul de securitate “SMS ExtraPin”.

First Bank nu îți va cere niciodată aceste informații.

INTREBARI FRECVENTE

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Ce conturi sunt disponibile în pachete?

Poți deschide conturi în LEI, EUR, USD, GBP, CHF.

Contul de plăți cu servicii de bază.

Primul tău cont de plăți care te ajută să îți eficientizezi utilizarea banilor îți dă siguranța gestiunii lor și îți simplifică modul de realizare a plăților tale de zi cu zi. Poți beneficia de el doar atât timp cât ești rezident legal în UE, iar acest cont este unicul cont deținut la o bancă din România (sau prezinți dovada că ți-a fost notificată închiderea oricărui alt cont pe care îl mai ai la momentul solicitării).

Contul de plăți cu servicii de bază – clienți vulnerabili financiar.

Primul tău cont de plăți te ajută să îți eficientizezi utilizarea banilor, îți dă siguranța gestiunii lor și îți simplifică modul de realizare a plăților tale de zi cu zi. Poți beneficia de el doar atât timp cât ești rezident legal în Uniunea Europeană, iar acest cont este unicul deținut la o banca din România (sau prezinți dovada că ți-a fost notificată închiderea oricărui alt cont pe care îl mai ai la momentul solicitării) și prezinți documente justificative că ești vulnerabil financiar (ex. venitul lunar pentru anul 2019 nu depășește 2.880 lei brut).

Cum pot să-mi alimentez contul?

Ai la dispoziție mai multe modalități de plată:

  • Depuneri la orice unitate First Bank
  • Transferuri dintr-o altă banca în contul curent deschis la First Bank
  • Depuneri de numerar prin rețeaua de terminale QIWI.  

Vino la cel mai apropiat terminal QIWI din orașul tău și econonomisești timp prețios. Alege cel mai apropiat terminal QIWI aici.

Poți să depui sume în numerar fără comisioane.

Pentru mai multe informații click aici.

Cum autorizez logarea si tranzactiile in noua platforma de Internet & Mobile Banking?

Ulterior alegerii noului Nume de utilizator cat si a Parolei, veti fi redirectionat in pagina de inregistrare Token (fie token-ul fizic ridicat din unitatea teritoriala, fie token-ul software E-pass First Bank descarcat gratuit din App Store (iOS)/Play Store

(Android)). Atentie! Pentru autorizarea tranzactiilor de orice fel, codul generat de Token (fizic sau software) va fi

introdus fara caracterul “-“, vor fi introduse doar cifrele! Introduceti in campul Device Code codul generat de token dupa scanarea primei imagini color.

Token-ul va va solicita si setarea unui cod pin (4 caractere pentru token fizic si minim 6 caractere pentru token software).

Introduceti in campul Signature codul generat de token dupa scanarea celei de a doua imagini color.

Token-ul a fost inregistrat si puteti accesa aplicatia!

Retea de unitati First Bank

Peste 60 de sucursale First Bank disponibile in toata tara.

Lista de unitati

Conditii Generale

Set de reguli care guverneaza raporturile dintre Banca si Client.

Detalii

Descarca ghidul First Bank

Tot ce trebuie sa stii despre noul tau cont First Bank.

Detalii

Nota de informare GDPR

Informatii privind protectia datelor cu caracter personal.

Detalii

POVESTEA NOASTRA

Credem că serviciile bancare ar trebui să fie corecte și simple.

Suntem o banca cu ADN american, lucru ce se vede în valorile la care aderăm, valori americane prin excelență: integritate, clientul pe primul loc, pasiunea pentru rezultate de durată, munca în echipă, inovația, împărtășirea succesului. Este calea pe care am ales s-o urmăm. Aceasta este “The American Way”.